Ο κινέζικος κολοσσόυς που ακούει στο όνομα Xiaomi είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές smartphones στον κόσμο και η είσοδός του στην αγορά των τεσσάρων τροχών που ανακοινώθηκε πριν από τρία περίπου χρόνια φαίνεται ότι βρίσκεται πλέον πολύ κοντά.
Η κινέζικη εταιρεία έχει ήδη αποκαλύψει το Xiaomi SU7, ως το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της, για το οποίο μάλιστα δεν χρειάστηκε τη βοήθεια κάποιου από τους εγχώριους γίγαντες των τεσσάρων τροχών όπως είναι οι Geely, SAIC, GAC ή Great Wall.
Τώρα έρχεται η σειρά της αποκάλυψης των σχεδιαστικών λεπτομερειών της καμπίνας του αιγώς ηλεκτρικού sedan της Xiaomi με την δημοσίευση των πρώτων επίσημων teaser φωτογραφιών από την κινέζικη εταιρεία.
Όπως φαίνεται και από τις σχετικές φωτογραφίες η σχεδίαση του εσωτερικού παρουσιάζεται ελκυστική και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα με την Xiaomi να ακολουθεί την μίνιμαλ φιλοσοφία στο design του μοντέλου της. Παράλληλα οι πίσω επιβαίνοντες έχουν στη διάθεσή τους τις δικές τους οθόνες αφής, ενώ την παράσταση κλέβει η γυάλινη πανοραμική οροφή.
Το SU7 έχει μήκος 5 μέτρα, πλάτος 1,96 μ. και ύψος 1,46 μ., με το μεταξόνιο του να είναι ακριβώς τρία μέτρα. Οι τροχοί με τους οποίους εφοδιάζεται είναι διάστασης 19 ή 20 ιντσών και ανάλογα την έκδοση προσφέρεται με ή χωρίς LiDar. Φέρει επίσης λειτουργικό HyperOS, το οποίο έχει εξελίξει η ίδια η Xiaomi.
Το SU7 θα είναι διαθέσιμο αρχικά τουλάχιστον με δύο ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Το πρώτο φέρει ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 295 ίππων στον πίσω άξονα και το ισχυρότερο είναι τετρακίνητο με έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε κάθε άξονα για συνολική ισχύ που φτάνει τους 663 ίππους. Η βασική έκδοση έχει μπαταρία τύπου LFP από την BYD, με την ισχυρότερη να έχει τύπου NMC της CATL.
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα και τα 265 χλμ./ώρα αντίστοιχα για την πρώτη και τη δεύτερη έκδοση. Το ηλεκτρικό της Xiaomi ξεχωρίζει παράλληλα για τα υψηλά επίπεδα αυτοματοποίησης των συστημάτων του, μεταξύ των οποίων βρίσκεται το σύστημα αναγνώρισης προσώπου του οδηγού για την εκκίνησής του αλλά και εκείνο που του επιτρέπει να παρκάρει μόνο του.